محل لوگو

دستگاه تصفیه آب صنعتی


دستگاه تصفیه آب صنعتی آب پاکسازان

West Morgan East Lawrence Authority روند اسمز معکوس را شروع می کند ، هزاران مشتری آب تمیزتری دارند

WAAY 31 از یک مرکز تصفیه آب جدید برای مشتریان در شهرستانهای مورگان و لارنس بازدید کرد.
این هفته عملیات برای کمک به تأمین آب آشامیدنی سالم تر ، تمیزتر آغاز شد.
ریکی موریس ، مشتری هیلزبورو ، گفت: "این دقیقاً مانند این آب بطری است."
موریس گفت که او سالهاست که از اداره آب غرب مورگان شرقی لارنس آب می نوشد.
موریس گفت: "آنها این فناوری را به دست آوردند ، آنها می دانند چه چیزهایی در آنجا وجود دارد." "آنها می دانند که برای حذف آن چه کاری لازم است."
موریس گفت که او به دانش موجود در سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس که در مرکز درمانی جدید واقع در شهرستان لارنس استفاده می شود اعتماد دارد.
Jeaniece Slater ، مدیر کل WMEL ، گفت که آنها بهترین کیفیت آب را برای مشتریان خود تولید می کنند.
اسلاتر گفت: "ما یک تن فیلتر برای عبور این آب داریم." "این به حذف آب شور از آن کمک می کند."
روند اسمز معکوس شامل بیرون کشیدن آب از رودخانه تنسی و استفاده از فشار برای پمپاژ آب از طریق غشاها ، برای حذف ناخالصی ها است.
برخی از مواد شیمیایی فیلتر شده PFOA و PFO هستند که زمانی در مرکز یک دادخواست بودند. در سال 2019 ، این مقام با 3M تسویه حساب کرد. تسویه حساب 35 میلیون دلاری به پرداخت هزینه تأسیسات تصفیه آب جدید کمک کرد.
اسلاتر گفت: "بزرگترین چیز در اینجا این است که آن را به جامعه معرفی کنیم که ما این تغییر را ایجاد کرده ایم و این آنلاین است و به خانه آنها می آید." "ما می فهمیم که برخی از مشتریان با نوشیدن آب احساس نگرانی می کنند ، اما آنچه می توانیم به آنها بگوییم این است که ما از بهترین فناوری ممکن برای تأمین آب آشامیدنی استفاده می کنیم."
MarketQuest.biz گزارش جدیدی با عنوان Global Reverse Osmosis Films Market 2021 توسط تولیدکنندگان ، مناطق ، نوع و کاربرد ، پیش بینی تا سال 2026 به پایگاه داده آنلاین خود اضافه کرده است. سند تحقیق مجموعه ای از اطلاعات برای تأیید و بررسی بهبود پیشرفت است. بازار. این گزارش به مشتریان نهایی ، که شامل حرفه ای ها ، سازندگان ، خرده فروشان آموزش دیده برای انتخاب جدیدترین چیزهای بازار جهانی اسمز معکوس است ، می پردازد. این گزارش شامل کلیه اطلاعات اصلی بازار است که ارزیابی گسترده ای از تقسیمات صنعت را پوشش می دهد. این گزارش اطلاعاتی را در مورد مشاغل کلی نزدیک به برآورد و ارزیابی بازار ارائه می دهد.
این گزارش به بررسی دقیق وضعیت بازار ، برنامه های سرمایه گذاری ، ایجاد و استفاده ، الگوهای ارزش و بررسی توسط بازیگر بازار ، منطقه ، نوع و نوع برنامه می پردازد. چند دیدگاه برای ترکیب داده ها گنجانده شده است که شامل انواع اطلاعات از مقالات ارزیابی ، گزارش های سالانه که توسط انجمن ها اختصاص داده می شود ، و مثالها و ارتقا بازیکنان عظیمی که در بازار جهانی فیلمهای اسمز معکوس قابل دسترسی هستند .
توجه: گزارش ما موضوعات و خطرات عمده ای را که ممکن است شرکت ها به دلیل شیوع بی سابقه COVID-19 با آن روبرو شوند برجسته می کند.
این مطالعه خوانندگان را با آخرین روند بازار ، چالش ها ، فرصت ها ، اطلاعات صنعت و سهم بازار آشنا می کند. محتوای گزارش شامل فناوری ، محرک های صنعت ، روند جغرافیایی ، آمار بازار ، پیش بینی بازار ، تولیدکنندگان و تأمین کنندگان مواد اولیه / تجهیزات است. این گزارش شامل تجزیه و تحلیل صنعت فیلم معکوس اسمز معکوس و روند اصلی بازار با داده های تاریخی و پیش بینی شده بازار ، تقاضا ، جزئیات برنامه ، روند قیمت و سهم شرکت های برتر جغرافیایی است. این گزارش شامل اطلاعاتی در مورد تجزیه و تحلیل فن آوری تولید در بازار است.

  انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 30

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما